Hvordan giver man udtryk for bekymringer som Caverion interessent?

Vi hos Caverion er forpligtet til at handle på en etisk måde og drive forretning med integritet og ærlighed. Vores interessenter spiller en vigtig rolle i at opretholde og videreudvikle vores etiske standarder. Derfor opfordrer vi vores interessenter til at rejse bekymringer, når de bemærker noget, der ikke udføres i henhold til loven eller Caverions adfærdskodeks  eller leverandørkodeks.

Caverion har en whistleblower kanal leveret af en ekstern partner, som både vores medarbejdere og interessenter kan bruge til at rapportere en bekymring enten i eget navn eller anonymt. Bekymringerne vedrørende lovovertrædelser, Caverions adfærdskodeks eller leverandørens adfærdskodeks rapporteres til Caverions Chief Compliance Officer via denne kanal. I tilfælde af generelle forretningsforespørgsler, kundeklager eller andre anmodninger, bedes du kontakte os via vores generelle kontaktkanaler.

For Caverions medarbejdere er mere information om det at give udtryk for bekymringer tilgængelig på intranettet. 

For information om behandling af personoplysninger, se venligst vores privatlivspolitik.